Hitteproof inhaken
Het is snotheet… Inderdaad ja, dat was je vast al wel opgevallen! Ook met deze hitte kun je aan je zichtbaarheid werken.
En dan bedoel ik niet alleen reclame maken als je bijvoorbeeld airco’s verkoopt, of een quote delen die iets te maken heeft met koelte. Ik zocht een aantal creatieve posts om je te inspireren…
Ekoplaza maakte deze mooie foto van gezonde ijsjes die je kunt maken met ingrediënten die bij hen te koop zijn.
Het team van @ditisfrappant showt hun gekke zonnebrillen
Heb je een airco in jouw winkel, salon of kantoor? Dat is lekker afkoelen voor je klanten en werknemers! Pathé bioscopen doet het zo!
De politie in Amersfoort maakt er een ludieke actie van en deelt ijsjes uit op kantoor…
En deze van Lifestyle Mommy’s is gewoon heel lief!
Yvonne geeft beautytips voor tijdens het hitteplan.
Zichtbaar zijn helpt je om je bedrijf op te bouwen. Inhaken op de actualiteit om maar iets te plaatsen door een quote bijvoorbeeld draagt volgens mij niet bij aan het verbeteren van het beeld dat mensen van je hebben.
Als je iets creatiefs verzint waardoor blijkt dat jouw bedrijf goed is voor de medewerkers (bijvoorbeeld het voorbeeld van Frappant; een gezellige club medewerkers, die lol hebben), goed is voor de klant (Pathé die airco heeft en waardoor je heerlijk koel blijft, of je denkt met je klant mee door recepten te delen) dan zegt dit meer dan een quote over je hoofd koel houden waarbij jij kunt helpen.
En daarbij hoeft het helemaal niet helemaal dik doordacht te zijn; je kunt ook kleine acties die voor jou heel vanzelfsprekend zijn delen; ijsjes die je uitdeelt op kantoor, water dat klaarstaat voor je klanten of tips hoe je de hitte kunt overleven.
Welke leuke inhaker op de hitte heb jij verzonnen?
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!