inhaken hittegolf

Hitteproof inhaken

Het is snotheet… Inderdaad ja, dat was je vast al wel opgevallen! Ook met deze hitte kun je aan je zichtbaarheid werken.
En dan bedoel ik niet alleen reclame maken als je bijvoorbeeld airco’s verkoopt, of een quote delen die iets te maken heeft met koelte. Ik zocht een aantal creatieve posts om je te inspireren…

Ekoplaza maakte deze mooie foto van gezonde ijsjes die je kunt maken met ingrediënten die bij hen te koop zijn.

Het team van @ditisfrappant showt hun gekke zonnebrillen


Heb je een airco in jouw winkel, salon of kantoor? Dat is lekker afkoelen voor je klanten en werknemers! Pathé bioscopen doet het zo!

De politie in Amersfoort maakt er een ludieke actie van en deelt ijsjes uit op kantoor…

En deze van Lifestyle Mommy’s is gewoon heel lief!

Yvonne geeft beautytips voor tijdens het hitteplan.

Dit bericht bekijken op Instagram

H I T T E P L A N || Beautytip 2 Zo wie deze oogroller!!❄️❄️ En hoe heerlijk is deze roller als je hem een nachtje in de koelkast hebt gelegd! ( zeker doen ) De ooggel roller zorgt voor verkoeling rondom de ogen en voor een frisser uiterlijk. De ooggel roller bevat een metalen ‘balletje’ die een verkoelend effect heeft op de huid. Fijn na een korte nacht bijvoorbeeld! De gel voelt lekker aan op de huid en trekt in als een speer. Precies wat prettig is! En wat is jou beauty tip tijdens deze warme dagen? 📲 Whatsapp 06 123 61663 📞 Bel ons 06 12361663 📩 info@beautysalonyvonne.nl 🖥 www.beautysalonyvonne.nl 🛍 Uitsluitend op afspraak ook voor het ophalen van een cadeaubon 💳 PIN BETALING MOGELIJK 🚘 Parkeren mogelijk 🚉 Bereikbaar met het openbaar vervoer #yvonneshitteplanbeautytips #hitteplan #beautytip #huidtips #afkoelen #sunshine #courtin #schoonheidssalon #huidverzorging #huidverbetering #voetverzorging #teatreeoil #oogroller #henriettefaroche @henriettefaroche_nederland

Een bericht gedeeld door BeautysalonYvonne (@beautysalonyvonnevdh) op

Zichtbaar zijn helpt je om je bedrijf op te bouwen. Inhaken op de actualiteit om maar iets te plaatsen door een quote bijvoorbeeld draagt volgens mij niet bij aan het verbeteren van het beeld dat mensen van je hebben.

Als je iets creatiefs verzint waardoor blijkt dat jouw bedrijf goed is voor de medewerkers (bijvoorbeeld het voorbeeld van Frappant; een gezellige club medewerkers, die lol hebben), goed is voor de klant (Pathé die airco heeft en waardoor je heerlijk koel blijft, of je denkt met je klant mee door recepten te delen) dan zegt dit meer dan een quote over je hoofd koel houden waarbij jij kunt helpen.

En daarbij hoeft het helemaal niet helemaal dik doordacht te zijn; je kunt ook kleine acties die voor jou heel vanzelfsprekend zijn delen; ijsjes die je uitdeelt op kantoor, water dat klaarstaat voor je klanten of tips hoe je de hitte kunt overleven.

Welke leuke inhaker op de hitte heb jij verzonnen?

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wil je nieuwe artikelen direct in je mailbox ontvangen?

Plus: je ontvangt een directe link naar mijn marketing-inhaakkalender!
Je ontvangt maximaal 2x per maand een mail van me en uitschrijven is heel gemakkelijk.