Hoe kun je een bericht delen met werknemers op LinkedIn?
Als je een LinkedIn bericht op je bedrijfspagina plaatst en je wil zoveel mogelijk bereik, bijvoorbeeld bij het delen van een vacature, dan kun je deze delen met je werknemers.
Wie kan deze functie gebruiken?
Voor deze functie moet je beheerder zijn van de bedrijfspagina. Je kunt eens per 7 dagen een update delen, dus kies bewust welke update je belangrijk vindt om te delen om te voorkomen dat je werknemers overspoelt met berichten.
Hoe deel je een bericht met je werknemers?
• Maak een bericht op je bedrijfspagina en deel het met je volgers.
• Ga naar het bericht, klik op de drie puntjes rechtsbovenin (…).
• Klik op “Notify employees of post”.
• Je krijgt een extra controlescherm, bevestig dat je het bericht met je medewerkers wil delen.
Wat zien je werknemers?
Medewerkers zien in hun notificaties dat er een bedrijfsupdate is geplaatst en kunnen deze post delen met hun volgers.
Eén van de dingen die je kunt doen om meer zichtbaar te zijn is het aanpakken van de LinkedIn profielen van je medewerkers. Download gratis mijn LinkedIn handboek, met daarin tips om je profiel op LinkedIn te verbeteren, je netwerk te vergroten en contact te houden met je netwerk. Allemaal laagdrempelig en gerecht op “doen” zoals je van mij gewend bent.
PS: als je op onderstaande knop klikt wordt het e-book direct gedownload. Je hoeft je mailadres dus niet achter te laten!
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!